Voiko ikävän Google kartta arvostelun poistaa ?

Google on kiistaton hakukoneiden kuningas, mutta hyvä hakutulossijoitus voi viedä sinut vain tiettyyn pisteeseen. Mahdolliset asiakkaat haluavat nähdä, mitä oikeat ihmiset sanovat sinusta ennen kuin luottavat yritykseesi.

Vaikka arvostelusi olisivat vuosia vanhoja ja selvästi epäreiluja, huonot arvostelut vaikuttavat liikevaihtoosi. Yksi negatiivinen arvostelu ei ehkä kaada yritystäsi, mutta se voi varmasti johtaa ihmiset pois kilpailijoillesi puheille. Ilman asiakasarvostelujen hallintastrategiaa sarja huonoja arvosteluja voi kääntää yrityksesi maineen hetkeessä.

Joten mitä voit tehdä? Onko tapaa poistaa huonoja arvosteluja Googlessa?

Pikavastaus on “Kyllä, voit poistaa joitakin Google-arvosteluja”.

Pitempi vastaus on luonnollisesti hieman monimutkaisempi ja hienovaraisempi . Alla käymme läpi ainoat neljä tapaa poistaa negatiivisia arvosteluja Google-hakutuloksista.

Lisäksi kerromme ainoan varman tavan korvata negatiiviset arvostelut, vaikka et saisi niitä poistettua!

Jotkut ihmiset vain haluavat nähdä yrityksesi kärsivän. Nämä samat yksilöt ovat usein niitä, jotka ovat takana negatiivisissa, sopimattomissa tai jopa väärennetyissä Google-arvosteluissa.

Onneksi Googlella on toimenpiteitä tällaisen sisällön poistamiseksi lopullisesti (tai ainakin kunnes seuraava kerta tapahtuu). Google ei salli seuraavan tyyppisen materiaalin julkaisemista Google-arvosteluissa, Google-valokuvissa tai Google-videoissa:


Petollinen sisältö ja toiminta

  • Valeaktivointi
  • Toisena henkilönä esiintyminen
  • Misinformaatio
  • Harhaanjohtaminen

Sopimaton sisältä ja toiminta

  • Ahdistelu
  • Vihamielinen sisältö
  • Loukkaava sisältö
  • Henkilökohtaiset tiedot
  • Rivoudet ja hävyttömyydet
  • Seksuaalinen sisältö
  • Aikuisille suunnattu sisältö
  • Väkivalta tai verinen sisältö
  • Rajoitettu sisältö
  • Vaarallinen sisältö
  • Laiton sisältö
  • Lasten turvallisuus
  • Terrorismiin liittyvä sisältö
  • Epäolennainen sisältö
  • Mainonta ja kaupittelu
  • Siansaksa ja toistuva sisältö
  • Turmelu ja kiusanteko

Jos joku on kirjoittanut yrityksestäsi arvostelun, joka sisältää mitä tahansa edellä mainittua sopimatonta sisältöä, voit pyytää sen poistamista Google-hakutuloksista.

Kuinka saada sopimaton Google-arvostelusisältö poistettua

Mutta tarista ensi että arvostelu rikkoo Googlen käytäntöjä. Näin voit olla 100-prosenttisen varma, että arvostelun sisältö ei ole sallittua Googlen sopimattoman sisällön käytännön.

Mitä tehdä, jos Google ei poista arvostelua?

Joskus arvostelu on nuorallatanssimista Googlen arvostelupolitiikan rikkomisen ja sen välillä, ettei se riko sitä. Jos Google ei poista sitä välittömästi, on useita vaihtoehtoja, joita voit käyttää käsitelläksesi arvostelua ja minimoitaksesi sen jatkuvan vaikutuksen yritykseesi.

Vaatimus päätöksen uudelleenkäsittelystä

Olet merkinnyt arvostelun Googlen politiikan ohjeiden rikkomisesta, mutta olet saanut ilmoituksen, että arvostelu on tarkistettu eikä sääntöjen rikkomista ole havaittu. Se voi tuntua äärimmäisen turhauttavalta, sillä se tarkoittaa, että arvostelu pysyy verkossa ja jatkaa vaikutustaan yritykseesi.

Onneksi Google sallii yritysten lähettää yhden kerran vaatimuksen arvostelun poistamatta jättämisen uudelleentarkastelusta. Lähettääksesi valituksen, siirry arvostelujenhallintatyökaluun.

ja lähetä arvostelun positamispyyntö uudelleen. Arvostelu menee takaisin Googlen tiimille tarkasteltavaksi. Jos arvostelu todetaan rikkoneen heidän politiikkaansa, se poistetaan, mutta jos ei, se pysyy näkyvillä listaussivullasi, Google Mapsissa ja Google-hakutuloksissa.

Vastaaminen väärennettyihin tai negatiivisiin arvosteluihin

Tiedämme, että kuluttajat luottavat arvosteluihin auttaakseen heitä päättämään, asiovatko he yrityksesi kanssa vai eivät. Mutta jos yrityksesi listauksessa on joukko väärennettyjä arvosteluja, niiden ei tarvitse johtaa asiakkaita harhaan.

Vastaa arvoosteluun ja käytä vastaustasi tilanteen selventämiseen ja ehdota, että arvostelu ei ehkä ole aito. Tämä auttaa potentiaalisia asiakkaita erottamaan aitojen arvostelujen ja väärennettyjen tai roskapostin välisen eron.

Vastaaminen negatiivisiin arvosteluihin

Jos yrityksesi saa negatiivisen arvostelun, joka ei riko Googlen sisältöohjeita, valitettavasti sinun on hyväksyttävä sen läsnäolo sivullasi. Mutta vain koska arvostelun sisältö on negatiivista, ei tarkoita, että koko kokemus olisi huono. Kaksi käytännön vaihetta voi auttaa asiakasta tuntemaan itsensä kuulluksi ja heijastavat positiivisesti yritykseesi:

Vastaa arvosteluun välittömästi

Tämä kertoo asiakkaalle (ja mahdollisille tuleville asiakkaille), että otat heidän arvostelunsa ja mielipiteensä vakavasti. Arvosteluja.fi:n työkalu ilmoittaa sinulle arvosteluista heti niiden saapuessa, auttaen sinua vastaamaan nopeasti. Se voi myös auttaa sinua tunnistamaan trendejä ja yleisiä teemoja arvosteluissasi.

Pyydä anteeksi huonoa kokemusta

Negatiiviset arvostelut auttavat yrityksiä tekemään muutoksia nykyisiin liiketoimintakäytäntöihin. On houkuttelevaa puolustautua tai hyökätä takaisin arvostelijaan, mutta se heijastuu huonosti sinuun ja herättää enemmän huomiota kuin tilanne ansaitsee. Sen sijaan pyydä anteeksi tyytymätöntä kokemusta ja kiitä heitä rehellisestä palautteesta. Yksinkertaisella anteeksipyynnnöllä pääsee pitkälle.

Pidä vastaus lyhyenä ja ytimekkäänä. Älä sano enempää kuin on ehdottomasti tarpeen. Ajatus on käsitellä arvostelu mahdollisimman nopeasti ja kohteliaasti.

Vaikka et voi yksinkertaisesti poistaa jokaista huonoa Google-arvostelua, voit ryhtyä puolustaviin toimiin. Paras veto on pysyä ajan tasalla kaikista arvosteluista – positiivisista, negatiivisista, neutraaleista tai väärennetyistä. Haluat olla tietoinen arvosteluista niiden saapuessa, jotta voit raportoida epäasianmukaisista ja vastata muihin niin, että kuluttajat tuntevat voivansa luottaa yritykseesi.

Chatmeterin arvosteluseurantatyökalut tekevät jokaisen arvostelun tunnistamisen, eskaloimisen ja vastaamisen helpoksi. Tätä juuri Rise Brands teki. He yhdistivät voimansa Chatmeterin kanssa parantaakseen paikallisia hakutuloksiaan, ottaakseen ohjat verkkorvosteluistaan ja lopulta lisätäkseen 5 tähden arvostelujen määrää sivuillaan. Katso miten he sen tekivät, tai varaa demo oppiaksesi, miten Chatmeter voi tukea yritystäsi.

Paras ratkaisu huonoihin arvosteluihin: Enemmän hyviä arvosteluja

Päivän päätteeksi negatiivinen arvostelu on huolenaihe vain, jos sinulla ei ole tarpeeksi hyviä arvosteluja kumoamaan sitä! Jos asiakasarvostelujen hallintaprosessisi toimii tehokkaasti, yritykselläsi tulisi olla runsaasti positiivisia arvosteluja, jotka helposti voittavat satunnaisen negatiivisen arvostelun.

Paras tapa saada lisää arvosteluja on käyttää automatisoitua arvostelujenhallintaratkaisua kuten arvosteluja.fi . Ratkaisumme yhdistyvät tarvittaessa suoraan asiakashallintaohjelmistoon ja tekevät arvostelujen pyytämisen prosessista saumattoman. Lisäksi työkalumme voivat automaattisesti vastata positiivisiin arvosteluihin ja ilmoittaa sinulle negatiivisista arvosteluista, jotta voit ryhtyä toimiin.

Automaattinen arvostelujen hallintajärjestelmämme antaa sinulle takaisin hallinnan Google-arvosteluistasi. Kun sinulla on satoja hyviä arvosteluja tukenasi, et koskaan enää valvo huonojen arvostelun vuoksi!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top